ECHIPA DE Conducere

FONDATOR ȘI CEO

Michael Topolinski III

Cu peste 30 de ani de experiență în domeniul imobiliar, dezvoltare și producție, Michael s-a mutat în România în 2006 și a achiziționat peste 800 de apartamente, precum și platforma Dacia Textila de 52.000 m2 din Bucurestii Noi. În 2012, Michael a achiziționat fosta platformă Vulcan de 78.000 m2 pe strada Progresului și a dezvoltat, în parteneriat cu o altă societate, Centrul Comercial Vulcan Value Center. După ce a vândut 50% din Vulcan Value Center în 2013, Michael a achiziționat fosta fabrică de pompe Aversa, situată pe un teren de 97.000 m2 pe strada Ziduri Mosi, în Obor.

În 2019, Michael a pus bazele grupului InteRo împreună cu cei trei copii ai săi, având ca activitate dezvoltarea de proiecte imobiliare, cu accent pe design si inovație. În decembrie 2019, InteRo a vândut 26.000 m2 din terenul de 52.200 m2 din Bucurestii Noi către Skanska pentru suma de 24 de milioane de euro, iar acum Michael se ocupă cu dezvoltarea proiectelor Bucureștii Noi și SkyLight Residence.

InteRo a încheiat anul 2020 cu achiziția, din fonduri proprii, a unui teren în suprafață de 53.135 m2.

În 2021, Michael intenționează să se concentreze asupra etapelor pregătitoare construcției pe parcele mari existente și asupra unor noi achiziții, pentru noi oportunități de dezvoltare.


PARTENER, DIRECTOR MANAGEMENT PROIECT, MANAGER SENIOR VÂNZĂRI ȘI MARKETING ȘI DIRECTOR PROIECTARE INOVATIVĂ

MICHAEL TOPOLINSKI IV

După absolvirea Universității de Stat din Michigan, cu o diplomă de comunicare axată pe vânzări în 2015, Michael a tins în mod constant către excelență în cariera sa profesională.

Michael și-a început cariera fiind agent de vânzări de top, stabilind numeroase recorduri la mai multe corporații, inclusiv Canon, Top Hat și Blue Cat.

Ulterior, Michael s-a alăturat companiei Supreme Level Media în calitate de proprietar minoritar și Vicepreședinte Vânzări din 2018 până în 2020. El a contribuit la creșterea cifrei de afaceri a companiei de peste patru ori pe parcursul acestei perioade.

Michael a început să lucreze la InteRo în aprilie 2019, ca Șef al Departamentulor de Vânzări, Marketing și Inovație în Design pentru portofoliul societății de peste 170 de apartamente, SkyLight Residence și Bucurestii Noi. În 2020, Michael a devenit Project Management, conducând dezvoltarea unui proiect InteRo, NorthLight Residence.

Pe lângă munca în cadrul InteRo, Michael deține și rolul de Șef Vânzări pentru compania familiei Topolinski, Naguma Medical Supplies SRL.

 

PARTENER, DIRECTOR VÂNZĂRI ȘI ȘEF LOGISTICĂ

TYLER TOPOLINSKI

După absolvirea Universității de Stat din Michigan în 2017, Tyler a câștigat experiență valoroasă lucrând în cadrul a trei mari companii de vânzări de tehnologie din Toronto, Canada. A primit mai multe premii pentru depășirea în mod constant a obiectivele de vânzare.

Tyler s-a mutat în România în octombrie 2019, alăturându-se afacerii imobiliare de familie, InteRO Property Development.

Tyler este Director de Vânzări la Northlight Residence, unde se ocupă cu administrarea unei echipe de agenți de vânzări interni, monitorizarea parteneriatelor cu agenții externe, precum și creearea de noi parteneriate cu diverși furnizori, cum ar fi designeri de interior și administratori de proprietăți, pentru a aduce un plus de valoare proiectului și inclusiv cumpărătorilor săi.

Tyler gestionează vânzarea portofoliului nostru de 160 de apartamente în 6 complexe din București. În ciuda încetinirii ritmului vânzărilor în domeniul imobiliar în București, provocată de Pandemia Globală, în anul 2020 Tyler și-a atins obiectivul de 5.000.000 de euro din vânzări, încadrându-se în limita a 98,5% din prețul bugetat.

În plus, Tyler este Șeful Departamentului de Logistică al societății Naguma Medical Supply. Tyler gestionează îndeaproape întregul transport de mărfuri, de la fabrica noastră din China, către depozitul din București. Alături de echipa de management a companiei Naguma, Tyler a reușit cu succes livrarea a 103 milioane de măști PPE medicale către 42 de locații DSP din toată țara, conform contractul încheiat cu Ministerul Sănătății.

 

PARTENER, MARKETING DIGITAL ȘI MANAGER DE VÂNZĂRI ȘI Purtător de cuvânt PR

ASHTON TOPOLINSKI

În timpul petrecut la Michigan State University, Ashton a excelat în cadrul a două stagii de marketing. Ashton a fost coordonator de marketing digital, a planificat și gestionat evenimente corporative pentru Google Canada, Nespresso, Vitamix și alte corporații. În cadrul celui de-al doilea stagiu, Ashton s-a concentrat pe marketingul digital și a lucrat la Departamentul de Marketing al Universității de Stat din Michigan, în calitate de Coordonator Social Media. Ashton a învățat noi tehnici de abordare a platformelor social media și Google Analytics. Pe parcursul acestor stagii, Ashton a descoperit o pasiune pentru marketingul digital. 

De la absolvirea Universității de Stat din Michigan, Ashton a lucrat la o bancă de top din Canada, Bank of Montreal. Ulterior, a lucrat ca manager de cont și specialist în marketing digital la o agenție de marketing digital. Ashton a dobândit experiență în cadrul unei corporații, deoarece a gestionat mai multe campanii digitale pentru Departamentul pentru Conturi Bancare și Carduri de Credit pe bmo.com și servicii bancare online. Obiectivul acestei campanii a fost identificarea și menținerea clienților băncii, asigurând în același timp o experiență a utilizatorului excelentă. Datorită gândirii sale inovatoare și orientate spre soluții, campaniile digitale pentru internet banking gestionate de Ashton au avut un succes imens, ajungând la aproximativ 45% mai mulți oameni decât precedentele în trimestrul III și trimestrul IV.

Încă de la o vârstă fragedă, Ashton a fost o persoană axată pe acțiune, dând dovadă în mod constant de abilități deosebite de conducere în tot ceea ce face. Ashton s-a alăturat companiei familiei în noiembrie 2020 și încă de la inceput s-a dovedit a fi un lider înnăscut, asumându-și responsabilități dintre cele mai dificile, și ducându-le la bun sfârsit, prin perseverență și profesionalism.

În calitate de Manager de Marketing Digital la InteRo Property Development, Ashton aduce valoare echipei prin abilitățile sale deosebite de marketing digital, dovedite prin strategie și execuție. În ultimele luni, Ashton a îmbunătățit strategia de marketing a proiectului NorthLight Residence prin mai multe direcții, lucrând la întreținerea site-ului web, creând conținut de marketing digital, organizând Ziua Ușilor Deschise de Crăciun și ocupându-se de lansarea de reclame plătite (Google Ads, Facebook Ads și Instagram Ads).

În plus, față de munca în cadrul InteRo, Ashton deține rolul de Sales & Digital Marketing Manager pentru compania familiei Topolinski, Naguma Medical Supplies SRL. Ashton este implicată și în executarea licitațiilor din Uniunea Europeană și gestionează brandul online Naguma prin marketing digital.

Datorită spiritului său solidar, Ashton își îndeplinește cu succes rolul de Sef al Departamentului de Comunicare, lucrând îndeaproape cu echipa de relații publice la inițiative care să reflecte cât mai bine brandul Topolinski, atât pentru InteRo Property Development, cât și pentru Naguma Medical Supply SRL.

 

The form was sent successfully